vineri, 1 martie 2013

Spring SuperBlog 2013

Îmi plac tare mult toate lucrurile, acțiunile, oamenii, evenimentele etc. care sparg tiparele. Și pentru că iată, a apărut o ediție de primăvară a Superblog, pur și simplu nu mă pot abține. Primăvara totul este mai frumos, simțurile sunt inundate de lumină, căldură, verde și flori. După o iarnă pe care eu am simțit-o ca fiind cea mai lungă iarnă din viață mea, simt nevoia să mă bucur alături de voi toți și să fac din această primăvară, cea mai veselă, mai guralivă, colorată și fericită primăvară.
 
Deci să înceapă Spring SuperBlog 2013
http://super-blog.eu/

Un comentariu:

  1. Bine ai revenit printre superbloggeri! Iti multumim ca ti-ai instalat primavara pe blog! :)

    RăspundețiȘtergere

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: