vineri, 8 martie 2013

Etapa 4. Cand ai scris ultima data o scrisoare de dragoste?

Enuntul probei: Scrie o scrisoare de dragoste fie unei persoane care stie deja ce simti, fie uneia pe care vrei sa o cuceresti. Lasa emotia sa curga si scoate romantismul la iveala.

*****

Scrisoare către Domnul meu
Ai apărut într-o seară de toamnă târzie și ai schimbat în doar câteva luni întreaga mea existență. Atâta fericire ai strecurat în inima mea, atâta iubire ai dezlănțuit în sufletul meu, m-ai trezit cu totul la viață, mi-ai ucis zidul de protecție ridicat în ani de zile. Când mă privești intens cu ochii tăi adânci, presari petale de trandafir delicate  în jurul meu și mă îneci în căldură. E o căldură blândă de toamnă târzie. Mă simțeam cumva pierdută într-un fel de toamnă a vieții și ai apărut tu să-mi dezlănțui întreaga ființă într-un iureș nebun de senzații, dorințe, speranțe și vise. Ești tot ce mi-am dorit, ești tot ce am visat vreodată. Prezența ta, forța magnetică pe care o exerciți asupra mea îmi umple fiecare părticică din suflet. E fabulos ce simt pentru tine, e fantastic cum parcă te cunosc de o viață întreagă.

Simt și acum prima îmbrățișare și intensitatea clipei în care m-ai sărutat pe frunte, simt și acum mirosul pielii tale când te-ai apropiat și m-ai strâns la pieptul tău. Tandrețea asta îmi lipsea cel mai mult, tandrețea este minunea care s-a cam pierdut în zilele noastre, tandrețea ta a fost cea care m-a topit, mi-a redat bucuria de a trăi. Și acum mai tânjesc la primele nopți albe încărcate de povara privirilor copleșitoare și a îmbrățișărilor furate în obscuritatea acelui piano bar. 

Dragostea a înflorit incredibil în prezența ta. Asemenea trăiri se întâmplă doar de câteva ori în viață. Ești Domnul meu și ți-am pus la picioare întreaga mea ființă, ești bucuria mea și ador să te privesc în tăcere, să contemplu curbele înalte ale frunții tale, liniile delicate ale buzelor atât de frumos conturate. Te iubesc așa cum nu-mi amintesc să fi iubit vreodată.  Câtă bucurie ai reușit să-mi aduci în suflet, nu mai credeam să ajung să trăiesc cu atâta intensitate. În ochii tăi văd viitorul, în ochii tăi îmi văd copiii încă nenăscuți, în ochii tăi mă văd mai frumoasă, în ochii tăi mă văd femeie, lângă tine mă simt femeie.

Îți mulțumesc că ai apărut în viața mea, îți mulțumesc că m-ai învățat să prețuiesc fiecare clipă, fiecare zâmbet, fiecare rază de soare. Îți mulțumesc pentru prezența ta care m-a făcut să mă redescoper pe mine din cele mai adânci resorturi ale mele.  Îți mulțumesc pentru că în felul acesta mi-am redescoperit alte valențe, gânduri de mult uitate și noi valori. Îți mulțumesc că m-ai învățat să-mi descopăr feminitatea și mi-ai arătat calea către frumusețea pe care o ignoram, îți mulțumesc pentru lecțiile de eleganță și pentru înțelegerea profundă a dorințelor masculine. Toate aceste lecții mă vor urmări de aici încolo toată viața și sunt convinsă că îmi vor folosi enorm.

Am învățat de la tine atât de multe, am învățat ce înseamnă forța minții, puterea inteligenței, planificarea, dorința, hotărârea. Lasă-mă te rog să te învăț și eu pe tine ceva. Vreau "să-ţi spun ce este dragostea adevărată. E credinţă oarbă, umilinţă fără preget, supunere desăvârşită, încredere şi dăruire împotriva ta însuţi, împotriva lumii întregi. Dragostea înseamnă să îţi dai inima şi sufletul întreg celui care ţi le va zdrobi."- Charles Dickens.
Material scris pentru Spring SuperBlog 2013

Un comentariu:

  1. in viata oamenilor sunt momente cind sunt zile insorite si furtuni groaznice...diferenta dintre oameni se face atunci cind in timpul furtunii ei sunt invingatori

    RăspundețiȘtergere

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: