luni, 4 martie 2013

Etapa 2. Cadourile si povestile din spatele lor

Enunțul probei: Povestea si simbolul unui cadou sunt, de cele mai multe ori, mai importante decat produsul in sine. Va rugam sa alegeti doua cadouri deosebite, inedite, din magazinul online Borealy, si sa povestiti intr-un articol pe blogul propriu de ce sunt speciale pentru voi sau pentru persoana careia ati dori sa le oferiti.
*****
Albastru - îndrăgostit

De ore în șir privirea mea a rămas ațintită asupra unei bijuterii incredibile. Privesc la ea, privesc prin ea și parcă simt întreg oceanul încremenit într-o sclipire albastră, adâncă și profundă. Rațiunea îmi spune că este doar o piatră una ca multe altele însă realmente nu pot să-mi desprind sufletul de ea. Reprezintă albastrul adânc, libertatea, zborul incredibil al scafandrului pe lângă zidul de coral, plutirea, măreția adâncurilor. Totul într-o singură piatră. E atâta senzualitate, mister și grație în această bijuteire. Fascinant. Sunt absolut fermecată. Nici măcar nu știu dacă aș purta-o sau doar aș admira-o la nesfârșit.

Cred că cel mai mult la ea mă uimește multitudinea de posibilități pe care le creioneza în jurul purtătoarei: ești femeie, prințesă, doamnă, ești bogată, stilată, delicată, ești misterioasă, scorțoasă, fițoasă, dar dincolo de orice, emani feminitate. Nu-ți permite să o porți în orice ceas al zilei, nu-ți permite nici o ținută prea simplă sau exagerat de încărcată, pentru că și tu în calitate de purtătoare trebuie să onorezi cumva stilul ei, al pietrei de un albastru profund. E sofisticată, ca una dintre acele femei inaccesibile, ca adâncul inaccesibil al oceanului din care a luat ființă!

O vreau, pentru mine înseamnă oceanul și dragostea la un loc, într-un melanj care aproape mă doare de atâta dorință. Ea ascunde o legendă, eu ascund greșeli, ea aduce sclipirea eu pun la bateie emoția, ea aduce culoarea, eu pun la dispoziție o duzină de fluturi din stomac! Ar putea chiar să le coloreze aripile, iar ei și-ar putea lua zborul plini de umire… transformați.

O vreau pentru mine, pentru oceanul de sentimente din mine, pentru scafandrul din mine care vede cu alți ochi adâncul albastru, o vreau pentru seninul oglindit în valuri, o vreau pentru atracția ei magică, o vreau pentru ca ea să negocieze pentru mine ieșirea din valuri a celui potrivit. Promit chiar să mă asortez cu el, am zărit tot pe aici printre ispite ceva ce i-aș putea oferi cadou: Sophisticated Blue. Am fi tare eleganți impreună… zămisliți din valuri, asortați în culoare, contopiți în visare, aliniați în onoare.

Dar până când Timpul va permite să se împlinească cele mai dorite vise, eu tot o vreau cadou pe ea pentru că e albastră și albastrul înseamnă nemărginire, o doresc pentru că oceanul este inima mea și ea este inima oceanului


 Material scris pentru Spring SuperBlog 2013

Un comentariu:

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: