miercuri, 28 noiembrie 2012

Etapa 30. Ultima. Care este sponsorul tau preferat din SuperBlog 2012?

Enuntul probei: Acum, la finalul SuperBlog 2012, ce parere ai despre competitie? Ce ti-a placut, ce nu ti-a placut si de ce? Cum ti-au parut temele? Care tema ti-a placut cel mai mult? Ce sugestii ai pentru imbunatatirea competitiei in editiile viitoare? Ce ai face altfel sau, dimpotriva, ce ai dori neaparat sa ramana la fel ca in acest an? Daca ai participat si la vreuna sau mai multe din editiile anterioare, cum a fost, prin comparatie, SuperBlog 2012? In ceea ce priveste sponsorii si jurizarea, care este preferatul tau si de ce? Ce alti sponsori ai dori sa sustina aceasta competitie? (Am luat in considerare si sugestiile de anul trecut in acest sens, propunand companiilor propuse de voi sa se implice in editia curenta; Editura Nemira, de exemplu, a dat curs invitatiei noastre).

*****

Iata-ne la final de Superblog 2012, a doua editie la care am participat. Desi au trecut doua luni parca mai ieri incepea competitia. La editia aceasta mi-au placut mult mai mult probele propuse de sponsori, mai usor de abordat si mai putin tehnice decat anul trecut, intr-un cuvant, mai multa deschidere pentru creativitate si blogging in general. Asta a fost partea care mi-a placut, culminand cu doua probe favorite, una pe plan personal si una pe plan profesional: Aventuria si TMI. Tocmai pentru ca se refera la doua lumi diferite le-am mentionat pe amandoua, ca avand prioritate numarul 1 fiecare in lumea ei. 

Optiunea mea de aranjament floral pentru sponsorii mei preferati
Ce nu mi-a placut anul acesta a fost inconsistenta in notare, recomandarea organizatorilor cu primele 10 note diferite si unice a fost interpretata diferit de catre sponsori si asta a creat diferente usturatoare in clasament. Daca anul trecut a fost o aventura reala clasamentul, cu schimbari frecvente, emotie, speranta si lupta, anul acesta dupa primele 4-5 notari lucrurile au fost clare si de neschimbat. Ba mai mult, unul dintre sponsori, cu de la sine putere si-a luat dreptul de a extinde regula cu primele 10 note diferite la primele 20 de note, si a creat inca de la inceput niste diferente imposibil de recuperat. 

Ca sa fie si mai dragut, catre final, sponsorii au inceput sa arunce cu note de 100, iar inconsistenta in notare a devenit si mai adanca, pentru ca jumatate din concurenti cu 100 nu schimba nimic in clasament, nu aduce o diferentiere, iar in contextul diferentelor mari inregistrate la inceput, nu au facut decat sa genereze frustrarea imposibilitatii de a lupta pentru locurile fruntase. Deci, ori exista regula clara pentru primele 10 note, aplicabila de catre toti sponsorii si la toate problele, ori ne jucam degeaba, pentru ca aceasta inconsistenta in notare anul acesta a facut ca lucrurile sa devina inegale. 

Ma opresc aici, este singurul lucru care mi s-a parut ca nu s-a desfasurat ok si poate fi imbunatatit. Orice companie poate fi sponsor, orice obiect, produs sau serviciu poate fi subiect intr-o proba de Superblog, trebuie gasita doar o formula faina, un context in care sa fie imbracat si blogger-ii au posibilitatea sa isi puna mintea la incercare. Este o competitie foarte frumoasa, chiar mi-a fost drag sa scriu si in acest al doilea an.  

Articolul acesta a fost scris pentru SuperBlog 2012

Un comentariu:

  1. Multumim pentru feedback si nominalizare, Silvia! Speram sa ne regasim sanatosi si in urmatoarea editie :)

    RăspundețiȘtergere

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: