luni, 26 noiembrie 2012

Etapa 29. Cum ai promova SuperBlog, daca ai fi partener media?


Enuntul probei: Daca n-ai lucrat inca in presa, iti dam noi acum ocazia – macar ipotetic. Presupunand ca ai lucra pentru ori in colaborare cu unul sau mai multi din partenerii media ai competitiei SuperBlog 2012, ce ti-ar placea sa faci? Ce post ai prefera, ce ai aduce nou, cum ti-ai lasa amprenta asupra activitatii respectivei redactii / blogului ales drept colaborator si, nu in ultimul rand, cum ai promova SuperBlog din “rolul” tau? Nu ne intereseaza o prezentare a programului ori a fisei postului, ci am vrea sa stim ce ti-ar placea cu adevarat sa faci daca ai lucra in media si cum ai interactiona cu partenerii competitiei noastre. Poti alege ca angajator / colaborator ipotetic unul, mai multi sau toti partenerii media.

*****

Fotografie subacvatică de la început până la sfârșit 

În primul rând eu trebuie să recunosc că am lucrat multicei ani în presă, însă voi răspunde ca și cum acest lucru nu s-ar fi întâmplat. De exemplu, mi-ar plăcea să lucrez cu Foto Magazine - revista de tehnică și artă fotografică și ceea ce mi-ar plăcea la nebunie să fac, ar fi o întreagă secțiune de fotografie subacvatică. Iubesc fotografia sub toate formele ei. Acum câțiva ani eram pasionată și înnebunită după fotografia macro. Umblam diminețile să descopăr subiecte mici și delicate prin iarba plină de rouă. Și la acea vreme credeam că fotografia macro este cu adevărat vocația mea. Totuși, cu trecerea anilor, am ajuns să iubesc și tot ce a însemnat fotografie subacvatică. Este poate mai dificil, presupune cunoștințe extinse și în afara artei fotografice, te aduce într-un mediu natural impropriu vieții umane, însă parcă cu atât mai deosebite și prețioase  sunt fotografiile obținute.

Ar fi atât de multe de povestit în revistă… sunt așa de multe aparate și carcase și blitz-uri externe și echipamente secundare. Toate arată puțin mai straniu decât aparatele normale, doar trebuie să fie protejate de un mediu special, să reziste la presiune mare și să performeze în condițiile în care subiectele sunt în permanentă mișcare, fotograful este în permanentă mișcare și are nevoie de o flotabilitate bună și de multe ori elementele de background, peisajul în sine este în mișcare. Mi-ar mai plăcea ca Foto Magazine să organizeze concursuri de fotografie subacvatică, alături de alte tipuri de concursuri foto, și sunt convinsă că întreaga comunitate de scafandri din România ar avea de câștigat de pe urma unui asemenea demers, la fel și Foto Magazine care ar câștiga o nouă nișă de cititori.

Sunt sigură că aș găsi de dezvoltat subiecte noi pentru oricare dintre partenerii media ai Superblog 2012, trebuie numai să studiezi puțin profilul și să te aliniezi la politica lui de comunicare, am ales să vorbesc despre Foto Magazine pentru pasiunea mea legată de fotografie și pentru că, să nu uităm, blogul meu este unul dedicat fotografiei subacvatice.

În ceea ce privește Superblog, aș putea mediatiza competiția între colegii de breaslă, în comunitatea de scafandri din România. Poate este mai puțin cunoscută publicului larg, însă există și aici oameni care dețin bloguri și care au un condei frumos și bun. Și nu în ultimul rând, către cititorii mei cărora le mulțumesc și care au ajuns să fie 1000 în fiecare lună. Mă înclin și le mulțumesc pentru atenția acordată.

Celorlalți parteneri media le mulțumesc pentru suportul lor în buna mediatizare a concursului Superblog2012: Radio Lynx, Trilulilu, Connect, PR wave, 121 comunitatea femeilor senzaționale, Jurnal Life Style, Arena IT și blogger-ilor Robin Molnar, Manuel Cheta, Bogdan Mihalașcu. Este o comunitate frumoasă care a tot crescut în ultimii ani datorită suportului oferit de ei, așa că a venit momentul pentru ca ei, partenerii media să își primească aplauzele la finalul celei de-a 5-a piesă numită SuperBlog.

Compozitie cu "night dive"si sclipirile lunii - fotografia castigatoare a Concursului National de Fotografie de Mediu 2011 - Mare Nostrum - foto din arhiva personala

Articolul acesta a fost scris pentru SuperBlog 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: