vineri, 2 noiembrie 2012

Etapa 17. Alege bijuteriile potrivite de pe LuxuryGifts.ro

Enuntul probei: Bijuterii din argint cu centura aurie? Bijuterii cu cristale asortate la treningul bleu? Cercei supradimensionati impreuna cu colier la baza gatului? Daca si pentru tine lucrurile astea suna la fel de rau ca si pentru noi, esti pe cale sa castigi multe puncte la aceasta proba! Povesteste-ne intr-un articol pe blogul tau despre importanta alegerii bijuteriilor si accesoriilor in functie de infatisare, tinuta si momentul zilei. Imagineaza-ti un context din care aceste lucruri sa reiasa, pe tonul care ti se potriveste cel mai bine: un moment emotionant, o intamplare haioasa, un tutorial bine documentat. Vom aprecia orice material creat de tine in plus fata de articol: imagini, fotografii, desene, materiale video cu tutoriale dar nu uita sa exemplifici si cu ajutorul bijuteriilor de pe Luxurygifts.ro.

*****


Diferențele culturale sunt fascinante
Anul acesta mi-am schimbat jobul și la mai puțin de 1 lună și jumătate de la marele eveniment am fost invitată să merg alături de șefa mea la Baden în Austria la întâlnirea internațională a tuturor distribuitorilor unui anumit produs. Ba mai mult, în agenda evenimentului erau și o grămadă de evenimente “mondene” care culminau într-o seară cu o invitație la cină la Cazinoul din Baden, unul dintre cele mai renumite și impresionante cazinouri din apropierea Vienei.  Eram complet panicată de această perspectivă, pentru că mă aflam în mod cert în perioada în care încă învățam resorturile businessului, iar ideea de cazinou și evenimente speciale mă îngrozea efectiv.

Cu vreo câteva zile înainte de plecare am început să-mi fac bagajul, și instinctiv am împachetat cele mai noi și mai frumoase lucruri. Apoi mi-am amintit că tocmai primisem o cămașă albă deosebit de elegantă, însă nu aveam pentru ea butoni. Imediat am deschis laptopul și am început să caut. Am găsit o pereche fină de butoni placați cu platină și decorați cu cristale austriece verzi, la un preț excelent pe LuxuryGifts.ro. Nu mai auzisem de aceste cristale austriece și mi s-au părut cu adevărat spectaculoase. Am asortat apoi o broșă cu același tip de cristale și am fost cu adevărat mulțumită. Am plasat comanda online și știam că a doua zi urma să le am.

Pe agenda primei zile la Baden am avut un training de vânzări adaptat specificului produselor respective. A doua zi urma să aibă loc conferința și m-am bucurat că aveam să apar cu o ținută clasică însă cu elemente cu adevărat chic. Bijuteriile trebuie neapărat asortate cu momentul zilei și tipul de eveniment la care participi. Am încercat să mă pregătesc cât am putut eu de bine, iar a doua zi m-am trezit că și eu și colegele mele eram cam cel mai bine și elegant îmbrăcate dintre toți partenerii internaționali. Iar când discuția a ajuns la Social Media, mormaiam în barbă ușor nemulțumită că nu auzeam mai nimic nou și în mare parte puteam să le împărtășesc mai multe. Ei bine, în viață trebuie să ai mare grijă ce îți dorești și ce spui, pentru că atitudinea mea a fost “simțită” de gazde care m-au invitat să le povestesc mai mult. Panică completă pentru mine!

Nu mai vorbisem de foarte multă vreme în public și niciodată unui public internațional de asemenea nivel. După primele secunde în care inima îmi ajunsese în gât am reușit să mă adun, să îmi găsesc cuvintele și să le povestesc mai întâi timid, apoi cu din ce în ce mai multă încredere în mine despre rezultatele pe care le obțineam noi folosind diverse canale. M-a salvat clopotelul, sau pauza de cafea în care discuțiile au deviat destul de rapid în “discutii de femei” și spre bucuria mea, au început să apară și comentarii de admirație legate de ținută.

Adevărul este că și eu și colegele mele ne așteptăm la o întâlnire mult mai formală. De fapt diferențele culturale și modul de abordare al ținutei la același eveniment erau absolut incredibile: austriecii, nemții și olandezii erau îmbrăcați formal, francezii casual, echipa venită din Africa de Sud era fascinantă, cele două doamne erau exagerat de macheate și foloseau bijuterii stridente, până și cărțile de vizită sclipeau pe alocuri, erau printate în două nunate de roz unul pal și un fucsia și aveau elemente argintii pe care eu nu le-aș fi folosit niciodată… pe degete aveau combinații de inele argintii și aurii… mie mi s-a părut incredibil! Australienii erau îmbrăcați aproape sport, foarte gălăgioși, vorbeau cu o viteză și un accent înnebunitor, purtau și el și ea bijuterii ușoare, tinerești, deși nu prea mai aveau vârsta pentru așa ceva. Erau însă atât de degajați și aflați în topul distribuitorilor d.p.d.v. al vânzărilor în ultimul an răspândeau în jur un aer aproape matern atunci când împărtășeau din experiența și cunoștințele lor.

Dincolo de orice însă, cel mai interesant moment a fost cel în care am fost invitați la cină la Cazinoul din Baden. Mi-am luat atunci cel puțin 1 oră în care doar am asimilat senzorial aceste diferențe culturale senzaționale. Ei bine, australianca a venit de data aceasta într-o rochie de seară lungă, verde închis, care contrasta frumos ca model și nuanță cu părul ei roșcat-portocaliu. Problema era legată de tipul de material, care avea un fir argintiu în textură lui și a bijuteriilor aglomerate, cu elemente aurii foarte mari, care nu se potriveau deloc cu modelul sofisticat al rochiei. Ar fi mers bijuterii foarte mici, cercei pe lobul urechii sau o pietricică verde și în orice caz ar fi trebuit să fie argintii, ca și firul argintiu din material. Era o combinație nereușită, însă tipa se simțea excelent, juca la ruletă relaxată și culmea mai și câștiga! Se pare că totul ține numai de atitudine… Și chiar și o alegere nefericită pare mai ușor trecută cu vederea dacă este purtată alături de o atitudine cu adevărat pozitivă!

Am fost pentru a doua oară mândră pentru combinația pe care am ales-o, cu rochia mea neagră, simplă și fluidă cu decolteu în V și mâneci lungi, la care pentru strălucire am purtat un colier și cercei cu cristale Swarovsk "Blue Elegance" pe care mi-l achiziționasem pentru ultima nuntă la care am participat.

colier și cercei cu cristale Swarovsk "Blue Elegance"
În rest, Baden este un orășel foarte mic, însă deosebit de elegant, un oraș în care oamenii se îmbracă elegant și mai peste tot sunt magazine de designer. Vă las în compania micului material video special realizat pentru această probă, material care conține combinațiile mele de bijuterii și câte puțin din savoarea unui oraș al artei.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: