sâmbătă, 27 octombrie 2012

Etapa 13. NH Hoteles: Wake Up To A Better World

Enuntul probei: Tocmai ai castigat un concurs avand drept premiu un voucher de calatorie catre una din destinatiile tale preferate (tari/orase). Ai ales sa stai intr-unul din hotelurile lantului international NH Hoteles. Descrie, relateaza cum iti imaginezi ca va arata sejurul tau intr-un astfel de hotel NH, ale carui gazde, facilitati si servicii oferite se ghideaza dupa informatiile oferite mai sus, si respectiv dupa principiile descrise in prezentarea video a conceptului “Wake Up To A Better World”, din care reluam aici doar cateva: - reducem utilizarea energiilor conventionale si nu in ultimul rand, noi insine oferim energie pozitiva oaspetilor nostri; imaginatia fiecaruia dintre noi este nelimitata, dar resursele Planetei sunt limitate; de aceea, reducem consumul de apa si administram mai eficient resursele naturale;  utilizam surse de iluminat ecologice; nu facem economie de zambet, sprijin, buna dispozitie, dar facem economie la tot ceea ce ar putea dauna mediului inconjurator; am inlocuit mentalitatea de “nu se poate”cu atitudinea “sigur ca pot”; reusim sa iti oferim intotdeauna o dimineata buna si un “Buna Dimineata” nu doar prin cuvinte; avem grija de mediul inconjurator la fiecare intalnire de afaceri organizata in hotelurile noastre, propunand conceptul de “ecomeetings”: folosire eficienta a energiei si apei, reducere a emisiilor de CO2, utilizarea de materiale biodegradabile.

*****

O rază de soare s-a strecurat printre cele două draperii și a alunecat pe pernă încet, încet, până când a ajuns să se sprijine pe obrazul meu. Căldura ei m-a făcut să mă foiesc în așternutul impecabil. Cu o seară înainte mă asezașem complet terminată de oboseală după 15 ore de zbor și parcă nu trecuse nici măcar 1 oră până la acest moment de mângâiere caldă, însă era clar că se făcuse diminteata. Mi-am amintit pentru ce eram aici, la capătul lumii în Cape Town, Africa de Sud și aproape am sărit din pat de emoție. Venisem aici cu un club de scufundări pentru a face cea mai nebunească scufundare din viața mea. Venisem aici pentru scufundarea în cușcă în ape periculoase, aflate în stăpânirea  “marelui alb”. Cea mai temută specie de rechini... Marele Alb.

M-am uitat nerăbdătoare la ceas, era 7:30 și știam că la ora 9:00 aveam să ne întâlnim cu dive master-ul local. Eu câștigasem la un concurs online desfășurat în urmă cu 3 luni un voucher care avea drept premiu o călătorie către orice destinație doream. Apoi primisem newsletterul de la clubul de scufundări prin care anunțau că organizează în Cape Town tura de scufundări în cușcă cu marele alb. Știam de câțiva ani despre acest gen de excursie la scufundări însă până acum mi se păruse mereu prea scump. M-am gândit că aș putea folosi voucherul câștigat și să mă alătur grupului. Am ales să stau la Hotelul NH The Lord Charles din cadrul lanțului internațional NH Hoteles, prezent și în România  Prietenii mei aveau rezervare la hotelul aflat la nici 200 de metri de hotelul meu. Toate se aranjaseră perfect și comod chiar dacă eu mă alăturasem grupului în ultimul moment.

Era devreme și niciun alt oaspete cu coborâse la micul dejun însă oamenii de acolo m-au servit cu atâta bună dispoziție, energie pozitivă dar și discreție, încât parcă mi-au luat din gândurile care mă frământau și emoțiile legate de marele alb și mi-au făcut o dimineață mai bună, relaxată și senină. În timp ce m-am ridicat să îmi mai iau câteva fructe de la bufetul din colțul restaurantului, unul dintre chelneri s-a strecurat la masă mea și mi-a așezat lângă farfurie o floare Frangipani albă. Când am venit înapoi nu-mi venea să cred. Frangipani este de câțiva ani încoace floarea mea preferata… se pare că în NH Holtels îți este oferit un “bună dimineața” nu doar prin cuvinte! Am luat floarea și mulțumind cu ochii mi-am prins-o în păr în spatele urechii, iar el a zâmbit din tot sufletul. Gesturile mărunte sunt cele care cu adevărat aduc bucurie în suflet. Dacă am învăța cu toții să le facem mai des, sunt absolut convinsă că lucrurile s-ar mai schimba și aproape fără să ne dăm seama, ne-am trezi într-o lume mai bună!

Apoi am primit un telefon de la prietenii mei, care spuneau că briefing-ul trebuie ținut într-o sală, pentru că aveau să proiecteze câteva filmulețe, iar pe barcă nu erau condiții. M-au rugat de asemenea să întreb la hotelul la care eram eu cazată dacă există o sală disponibilă. Toate sălile erau ocupate în prima parte a zilei, însă doamna de la recepție m-a rugat să aștept puțin. A dispărut câteva minute, iar când tocmai începeam să devin nerăbdătoare, s-a întors cu un zâmbet larg.
 
Oamenii aceștia sigur nu fac economie la zâmbet! mi-am zis.
 
Reușise să mute un grup venit pentru teambuilding într-un foișor amenajat lângă piscină și astfel să obțină o sală. Eram încă o data impresionată de acest hotel. În situații similare întâlnisem atât de des expresia “nu se poate” totul este rezervat, însă ea reușise să demonstreze genul de atitudine “sigur se poate”. I-am sunat înapoi pe prietenii mei și în jumătate de oră eram cu toții în sală, cu câte un carnețel și un pix. Învârteam cu nerăbdare pixul între degete, așteptând ca dive master-ul să ne povestească ce aveam de făcut a doua zi. Tot jucându-mă cu pixul, mi-au căzut ochii pe ceea ce era scris pe el: ecomeetings, pix realizat  din materiale biodegradabile. Apoi mi-am îndreptat atenția la carnețelul cu câteva file și două rânduri scrise cu verde într-un colț: hârtie reciclată. Toate erau Eco!

Ce frumos, câtă grijă pentru folosirea cumpătată a resurselor, mi-am zis.

…..

Imaginile au început să se deruleze: albastrul oceanului, cușca în care aveam să intrăm, marele alb cu privirea de o răceală care ți se scurgea parcă în măduva oaselor. Odată briefing-ul terminat, am fost invitați la plimbare cu barca. Mai aveam puțin de așteptat până la marea întâlnire, însă până atunci mă puteam bucura de viteza bărcii, de albastrul intens al oceanului și nu în ultimul rând de mirosul delicat de frangipani care încă mai rezista prinsă în păr. Mă simțeam excelent, ce oameni minunați aveam în jur!



Articolul acesta a fost scris pentru SuperBlog 2012
Cerintele probei: http://super-blog.eu/etapa-13-nh-hoteles-wake-up-to-a-better-world/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: