sâmbătă, 20 octombrie 2012

Etapa 10. Edimax: Stii tot ce misca

Enunțul probei: Povestiti o intamplare amuzanta surprinsa cu ajutorul unei camere de supraveghere PnV (IC-3115W, IC-3100, IC-3110, IC-7100, IC-7110) pe un telefon smart (Android sau iPhone), cu aplicatia EdiView: IC-3115W; IC-3100 (W,P); IC-3110 (W,P); IC-7100 (W,P); IC-7110 (W,P).

***** 

Curiozitatea a omorât pisica
Să fie cam un an și ceva de la istorioara aceasta. Prin iunie anul trecut am conștientizat că nu am nicio scuză pentru ceea ce ajunsesem și trebuia să iau măsuri neapărat. Depășisem orice limită, devenisem foarte grasă, nu mă mai simțeam bine cu mine, așa că, după o ședință de introspecție serioasă am luat o decizie care s-a dovedit ulterior că mi-a schimbat viața sau poate chiar că mi-a prelungit viața și m-a făcut să devin mai sănătoasă și plină de bucuria de a trăi.

 
Cu adevărat interesant și spectaculos este ceea ce se întâmplă cu oamenii din jurul tău, atunci când iei o decizie extremă. Etapele prin care trec: amuzament, neîncredere, tolerantă, atenție, interes, uimire și ultimă fază evident, dorința de a li se întâmpla și lor. Nu au o decizie în interiorul lor, una adevărată, o motivație adâncă, vor doar să copieze un model de succes din jurul lor, și dacă se poate fără niciun efort. 


Când vrei să schimbi ceva la nivel fundamental, nu o simplă dietă sau puțin sport vor ajuta la așa ceva, ci schimbarea metabolismului și a întregului stil de viață. Înțelegând aceste lucruri, și adaptând acestor principii obiceiurile de alimentație, mâncarea mea de prânz a devenit foarte ciudată pentru cei din jurul meu. Mă vedeau la bucătăria firmei cu tot felul de alimente care li se păreau cu adevărat ciudate: anghinare cu brânză, varză de bruxelles, humus, linte, fructe și legume crude dar și mult peste.  Atunci am văzut pe fețele lor toate acele stări de care vă povesteam mai sus:  amuzament, neîncredere, tolerantă, atenție, interes, uimire și în ultimă instanță chiar invidie. Invidie pentru că într-adevăr mă topeam vizibil, și odată cu acest aspect înfloream ca om, iar asta se vedea pe toate planurile: personal, success în muncă, precum și flacăra de bucurie din ochi.  


A urmat o ședință în care unul dintre directori a ridicat o problemă care nu credeam vreodată să se discute într-o ședință de acest nivel: oamenii se plâng că mai dispare mâncarea din frigider. Mi se mai întâmplase și mie, însă deja pentru mine mâncarea nu mai însemna nimic, și cum eram ocupată mai mereu, m-am gândit că nu am folosit-o la timp și a aruncat-o femeia care se asigura de curetenia noastră, înainte să se strice în frigider. Discuția se aprisese și pentru că mă grăbeam să ajung acasă în acea seară, am reușit să mă fac ascultată și le-am propus mai în glumă, mai în serios să punem într-un colț al bucătăriei o cameră de supraveghere. Așa a și fost, colegul meu de la tehnic a ales o Cameră IP Edimax IC-7100 pe care într-o seară a plasat-o cu multă discreție deasupra unui dulăpior, astfel încât această să supravegheze... frigiderul! Bună treabă mi-am zis, acum facem poliție la borcanul cu dulceața. Însă, pentru cei păgubiți (printre care eu fusesem cel mai des vizată, însă nu mă interesa) se pare că era soluția care să aducă liniștea.  


Am uitat cu totul această întâmplare, până când într-o zi eram la un eveniment pe teme de marketing B2B, când primesc pe iphone un link trimis de colegul meu de la tehnic. Subiectul mesajului era de asemenea foarte haios: "Curiozitatea a omorât pisica". Mai să fie, amuzata apăs să vizionez filmulețul și mă vad… pe mine la figider în acea dimineață, punându-mi punguța alimentară de unică folosință, în care aveam câteva bucățele de broccoli fierte și un fel de șnițel. M-a umflat râsul și am ieșit din sală de conferința ca să-l sun. Îmi răspunde la telefon extrem de amuzat și își cere scuze că m-a scos din conferință, însă trebuie să îmi trimită și continuarea. Îl întreb ce legătură am eu, figiderul și pisica? Pisica era porecla unei fete mică și rotunjoară din firmă, a cărei figură aducea foarte bine cu cea a unei pisicuțe răsfățate.  


-      Ai răbdare și uită-te îmi spune el și se grăbește să îmi închidă telefonul.


Deschid a doua înregistrare primită și ce îmi văd ochii? Pisica intră în bucătărie, se uită în dreaptă, se uită în stânga, se asigură că nimeni nu o vede. Deschide ușă la frigider și tacticos începe să caute, să studieze oferta. La un moment dat, dă de punguța mea cu broccoli. I se pare ciudată, o ridica și o duce spre lumină, să vadă mai bine ce este acolo. Mmmm… gustos! Și-o fi spunând Pisica. O întoarce pe toate părțile să vadă și mai bine, apoi o pune la loc și pleacă. Apoi se vede o parte derulată de înregistrare și când ora se apropie de pauză de masă, Pisica revine, își ia aceleași măsuri de precauție ca și prima dată, apoi se duce direct la punguța mea cu broccoli, o ia cu nonșalanță și chiar încălzește mâncarea la cupotorul cu microunde. Desface și șnitelul, ia cu poftă o gură din el... mmmm, bun, apoi îl pune și pe acesta la încălzit!   


Rămân ca trăznită uitându-mă la iphone ca la un obiect straniu. Cum este posibil așa ceva? Apoi primesc un nou mesaj de la colegul de la tehnic către îmi scrie: 


 “vezi, curiozitatea a omorât Pisica” :)))


 La întoarcerea la birou, îi găsesc pe toți colegii mei călare pe biroul de la tehnic, râzând cu multă poftă. Când m-au văzut, eu fiind fără să vreau cel de-al doilea personaj al filmului acelei istorii, parcă hohotele s-au înmulțit și au devenit mai stridente. După care am început să înțeleg ce spuneau:
 -  Cred că a vrut să te ajute să continui să slabesti… (hohote multe)
 -  S-a gândit că dacă ești la conferință mănânci și tu pe acolo, și nu mai ai nevoie de mâncare!
 -  Nu, Dragilor! a spus apăsat doamna de la resurse umane cu o figură serioasă și tristă. Am avut o discuție cu ea și i-am arătat imaginile. 


 În jur s-a lăsat o liniște grea, era totuși o situație jenantă cu ușor iz de penibil, iar compania nu tolera sub nicio formă asemenea comportamente, deci era evident că Pisica era cu un picior în afara firmei, și asta chiar era trist! 


 -  Și ce a spus? (s-a auzit pe mai multe voci)
 -  Vroia să știe ce mănâncă Silvia de slăbește așa! A răspuns ea sec și nervoasă a plecat mai departe.
 


 Articolul acesta a fost scris pentru SuperBlog 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: