miercuri, 19 septembrie 2012

Superblog 2012

Se pare că în curând va începe un adevărat "turnir de cuvinte alese cu grijă". Este un eveniment prea frumos ca să pot sta deoparte, am rezistat 19 zile tentației de a mă înscrie, dar iată că mai mult nu mai pot! Așadar, vă salut pe toți cu o reverență adâncă și mă așez alături de voi la startul competiției. Pe 1 octombrie, la Superblog 2012  vor suna vesele trâmbițele online și vor flutura pe zeci de bloguri stindardele creativității. 
  
Cavaleri și Domnițe, până la sărbătoarea de final, să vă bucurați de competiție și să dați tot ce aveți mai bun! 

Silvia




6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc Dan, si tie la fel, important este sa ne bucuram de concurs!

      Ștergere
  2. Salut, Silvia, si bine ai revenit printre participantii la SuperBlog! Ne bucuram ca ai decis sa ni te alaturi, iti multumim pentru inscriere si te asteptam la start luni, 1 octombrie! Succes! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc pentru gandurile bune. si eu abia astept!

      Ștergere
  3. Incepand de maine, vom fi “geana” pe http://www.super-blog.eu!
    Cu aceasta ocazie tin sa va urez tuturor celor 201 de concurenti (cu mine 202) multa bafta si multa inspiratie in toate probele ce vor urma!
    Nu in ultimul rand, sper ca toti bloggerii sa dam dovada de fair-play si fie ca cel mai bun dintre noi sa castige!
    Deci, sa inceapa competitia! :)

    RăspundețiȘtergere

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: