duminică, 5 august 2012

Echitatie la RobinHood.ro

O zi complet diferita de tot ce am mai trait vreodata. Si asta datorita lui Artur, un armasar frumos din rasa Irish Cob, Tinker.
mi-am dorit o experienta completa, asa ca, am cerut voie sa il tesal si mi-a facut o placere deosebita. este un cal atat de cuminte si de linistit, in cuda staturii impresionante:
Este un armasar ideal pentru incepatori, puternic si foarte rabdator. Traseul este prin padure si in ciuda caldurii de afara, cata vreme am stat prin padure, a fost o temperatura foarte ok.
Si spre bucuria mea am vazut si 3 caprioare prin padure. Traseul propus de gazde este foarte lung si duce adanc in padure. Dupa o ora si jumatate spre doua ore, mi-am rugat ghidul sa mergem pe islaz, pentru ca stiam ca sunt cativa caluti din rasa Tinker care au ochii albastri. Asa ca in ciuda soarelui ucigator, am cerut sa mergem la caii care pasteau liberi pe camp.
 Inainte de a ajunge la cai, iapa pe care calarea ghidul meu a inceput sa necheze puternic si iata ca a aparut de nicaieri si manza pe care o striga.. Observati cat entuziasm la revedere:
evident acesta poza a tinut strict de noroc :) nu ma asteptam la asa ceva... Apoi o gramada de caluti patati, mari si mici:
Si un manz de Tinker, insa sfios s-a ascuns dupa mama lui, inainte sa pot face macar 1 poza cu el...
Si Armand, armasarul Tinker alb-roscat, care se vede ca preferase o baie in namol :)))
Armand are un ochi ambastru si unul caprui. Probabil la urmatoarea vizita la clubul de echitatie, o sa vreau sa fac cunostinta si cu Armand.
Am pastrat pentru final, poate cel mai dragut episod: joaca de-a "cine e mai curioasa si mai fricoasa"? eu sau manza? Un botic cu adevarat catifelat. observati ca e pe jumatate Tinker pustoaica:
Iar in final, pentru ca el a fost eroul zilei, revin la Artur in toata speldoarea lui in soarele amiezii:
O zi cu adevarat reusita, plimbarea in padure ofera momente de ralaxare excelenta, calutii sunt foarte frumosi. Incercati sa ajutati la pregatirea calului, ajuta la stabilirea unei relatii, de aproape veti observa genele extraordinar de lungi (cele de jos, de sub ochi au pana la 12 cm), firicelele de par de pe boticul catifelat, va veti putea trece degetele prin coama lunga. Eu m-am jucat si in parul stufos de pe picioare, calutul nu da din picioare, nu musca, nu loveste, este cu adevarat o incantare. Coama alba luceste incredibil in soare, ceea ce in staul nu veti putea observa.
Pentru azi clubul de echitatie RobinHood.ro a fost o gazda buna. Mi-a placut in mod special izolarea fermei, la 2,5 km de DN1 (nu 1,5 km cum scrie pe site). In rest descrierea este foarte exacta. Mai trebuie sa stiti ca e drum neasfaltat, insa bun. Si ca daca aveti insotitori, e bine sa aiba apa si papa de acasa, inca se lucreaza la restaurant, iar plimbarea cu calul poate sa dureze pana la 3 ore. Si cu toate ca sunt multe de admirat: ponei, iepurasi, pasari frumoase, si tot felul de animalute, lipsa restaurantului se va simtit pentru insotitori.

4 comentarii:

  1. Ce calut frumoooos! Si eu am calarit pe unul asemanator, doar ca nu avea pete, sunt ff cuminti si simt persoanele care nu au experienta in calarit. E minunata echitatie, in special la munte. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este frumos oriunde. caii sunt animale minunate. iar aceasta rasa, care in functie de zona este denumita diferit: The Gypsy Horse (USA), Irish cob (Ireland/UK), Gypsy Cob, Gypsy Vanner (USA), Coloured Cob (UK/Ireland) sau Tinker (Europa) este cu adevarat blanda si rabdatoare. Parul deosebit de lung si petele sunt caracteristica lor, si am vazut 2 variatii principale: alb-negru si alb-roscat.

      Ștergere
  2. de curant am experimentat si eu echitatia, nu credeam ca o sa fie o experienta atat de incantatoare, va recomand locul de unde am luat voucherul http://www.cadouriperfecte.ro/23-echitatie; sper sa va fie de folos :)

    RăspundețiȘtergere

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: