sâmbătă, 12 mai 2012

Baden

Baden este un orasel la cca 25-26 km de Viena. Am fost aici timp de o saptamana la conferinta dealerilor Schuhfried, adica pentru munca si schimb de experienta cu partenerii din toata lumea. In putinele momente de liniste si plimbare, am incercat sa surprind in acest orsel toata frumusetea locului. Orasul este o statiune cu ape termale, un oras foarte mic, maxim 3-4 km de la un capat la celalalt, insa totul respira eleganta: oamenii, aleile, cladirile, parcurile, totul. Absolut superb, elegant, curat si cu adevarat relaxant. O statiune pentru relaxare, spa si viata sanatoasa:

Statuia din centrul orasului
Cladiri minunat decorate
Detalii surprinzatoare
Mi-a placut poarta asa de mult incat am incercat o foto gen Sidi Bou Said
detalii ale cladirii despre care ni s-a spus ca a fost "Casa lui Beethoven"
strazi impecabil de curate si pline de flori
In fata "Casei lui Beethoven" - fragment din Oda Bucuriei:
Ode to joy:

BEETHOVEN

http://www.youtube.com/watch?v=Wod-MudLNPA
detalii superbe pana si la nivelul pavajului...

Sf. Stefan
Si o gramada de statui, una mai dramatica ca cealalta...

Fantana din parcul cazinoului
Aceeasi fantana, din partea opusa
artezienele de la cazinou.

si o altfel de fantana. observati detaliile cladirilor reflectate in piatra uda

pe deal exista un parc absolut superb, cu alei ingrijite, bancute si foisoare. Se spune ca in acesta se retragea Beethoven pentru a scrie. Tavanul interior boltit este pictat cu multa atentie:
iedera care curge de pe acoperis asigura o umbra si o racoare placuta
nu prea imi venea sa mai plec...
in tot parcul, mirosul de flori era absolut incredibil...
Si cea mai simpatica masinuta
Salutari din Baden (thank you Xavier for this photo)
inchid cercul si plimbarea mea cu detalii pe statuia superba din centru :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: