luni, 12 decembrie 2011

Superblog 2011 la final

Si iata ca aventura blogosferica s-a terminat, iar sambata oamenii s-au intalnit pentru povesti, aplauze, scurte discursuri, fotografii, strangeri de mana, aprecieri, networking si alte delicii non-online (de genul: tort, sampanie...). Atmosfera placuta si emotionanta, premii, sponsori si organizatorii care, dupa parerea mea au fost cei mai chinuiti intre toanele bloggerilor si conceptul evenimentului, care in sine este foarte fain, si sponsori (cu nevoile lor). Mi-au placut foarte mult oamenii care i-am intalnit in sala de la NH Hotels. Si cred ca dincolo de orice premii, acesti oameni sunt cel mai tare, cel mai adevarat beneficiu in urma acestui concurs...

Ma gandeam cate lucruri mi s-au intamplat in ultimele 3-5 saptamani. Acum mai putin de 1 luna paseam prin tempele de la Angkor Wat, intr-o lume suspendata in timp, un fel de bula atemporala, acum mai putin de 2 saptamani faceam snorkeling si caiac prin Koh Samui si rezervatia Ang Tong, acum 2 zile ma bucurm de munca depusa la Superblog 2011 (loc 3) alaturi de ceilalti participanti, iar aseara ma bucuram de viteza pe care ti-o ofera patinele pe gheata din Cismigiu. Cat de fain se simte gerul in obraji!

Ieri seara cred am avut chiar o mica revelatie.

Cat de mica mi se pare ca a devenit lumea, cat de accesibila.

Cred ca numai imaginatia noastra este limita! Cam asta gandeam acum cativa ani cand am scris versurile de mai jos (si este prima data cand le fac publice). Mi se par la fel de actuale si acum:

In departari am cautat
O pasare mai mandra si semeata
Dar nicaieri nu am aflat
Atata Fascinatie si Viata!

Cu aripile lungi, intinse,
Peste multime trece ca un Domn
E un manunchi intreg de vise,
E nebunie, e extaz, e OM!

Primul pas este sa re-incepem sa visam (am senzatia ca in ultimul timp am cam uitat sa facem asa ceva, prinsi de vacarmul cotidian).

Ca sa revin la Superblog, mi-a placut in mod deosebit un detaliu la final. Eu cred in faptul ca « nimic nu este intamplator ». Asa ca, la final de gala a fost un exercitiu aleator, o tombola. In urna au intrat numele celor 71 de participanti care au finalizat concursul. Premiul oferit de TVR era tot un notebook de la Asus, o bijuterie. Castigatorul a fost extras in fata noastra. Pe cine credeti ca a ales soarta ? Numarul 1, Robin Molnar. Mie personal mi s-a parut o confirmare, o confirmare a valorii lui si a faptului ca a fost cu adevarat cel mai bun. Ce a ales sa faca cu premiul mi s-a parut si mai frumos, insa il las pe el sa scris despre asta pe blogul lui.

Pentru mine Superblog 2011 a fost o « super » experienta, o lectie de viata cu de toate, si bune si rele, si eforturi si munca, cu rautati dar si cu multi oameni de calitate. Asa ca sunt recunoscatoare tuturor : sponsori, organizatori, competitori. Felicitari si inca un rand de multumiri.

Sarbatori luminate !

PS : multumiri « soacrei » pentru foto

4 comentarii:

  1. Foarte frumos zis.
    Felicitari pentru locul 3 si pentru descrierea facuta. Am citit toate postarile cu acelasi subiect si sunt toate diferite. Cred ca pana la urma nu e plictisitor sa fii juriu ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți mulțumesc frumos pentru apreciere și sunt fericit că ne-am întâlnit.

    R.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumiri pentru participare, Silvia! Si pentru noi SuperBlog-ul de anul acesta a fost cel mai greu, dar si cel mai frumos, pana la urma :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ochiu ratiunii cred ca si eu sunt putin diferita :)) si caut sa experimentez sau sa dezvolt anumite laturi ale existentei, poate mai putin explorate de cei mai multi.

    @Robintel, ma inclin, tot respectul.

    @Claudia, felicitari pentru tot. eu nu m-as fi descurcat sa rezolv atatea situatii.

    Eu va multumesc tuturor. Ma simt mai "bogata" dupa aceasta experienta.

    RăspundețiȘtergere

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: