miercuri, 20 martie 2013

Preah Khan - the lost city

Preah Khan (sau "Sacred Sword") construit in a doua jumatate a secolului al 12-lea, a fost un oras intreg cu temple, case si o super biblioteca. Acum intr-o atmosfera incredibila, intr-o pustietate de neimaginat, te poti plimba printre uriasii arbori "Fromagers" si poti admira arhitectura, decoratiunile bogate care inca mai poarta culoarea originala, peretii rosii, si jungla intrata in case... aceeasi simbioza piatra-lemn ca si la Ta Prohm. Cu toate ca e mai putin cunoscut ca Ta Prohm sau alte temple, mie mi s-a parut cea mai impresionanta asezare, cea mai fabuloasa atmosfera, cele mai bine conservate fresce, statui, acoperisuri. Poate am simtit asa si pentru ca am fost complet singura si ca spre deosebire de alte locatii erau foarte putini turisti.
Cu adevarat The lost city... Preah Khan inca de la poarta arata ca o lume izolata si parasita. Senzatia este ca nicaieri in alta parte. Cand am ajuns la Preah Khan mai vazusem temple, dar nicaieri nu am simtit o asemenea atmosfera. Absolut fabulos.
Aici a fost singurul loc in care am avut ghid, un fel de politist care a stiut sa ma bage pe sub daramaturi pana am ajuns pe acoperisuri, si in subsoluri la mormintele celor 2 sotii ale imparatului.

Biblioteca
In biblioteca mi-am permis un moment de liniste, de visare si de pauza de masa (un ananas).

Peretii inca poarta culoarea originala, dupa 600 de ani de abandon in inima junglei.
"Fromagers" trees





Parca din alta lume...

Vedere din Biblioteca...





Rafinament...




Si o poarta spre suflet, spre trecut sau spre alta lume!

2 comentarii:

  1. Interesante şi minunate locuri ne arăţi :)
    Crăciun Fericit Silvia şi un An Nou aşa cum îţi doreşti!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ishtar multumesc tare mult. Si tie iti doresc numai bine si sa ai parte de Sarbatori Luminate!

    RăspundețiȘtergere

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: