marți, 29 noiembrie 2011

Pagoda - Saigon (Ho Chi Minh City)

Imi pare tare rau ca nu gasesc numele acestei Pagode din Saigon (Ho Chi Minh City), Vietnam. Este cu adevarat frumoasa cu o gramada de elemente impresionante: de la geometria etajelor, la statuile, marginile, lemnul superb lucrat, piatra cu migala sculptata, vegetatia luxurianta din curte. Totul e Zen. Plutesc miresmele betisoarelor parfumate care ard la fiecare altar. Are 2 etaje, fiecare cu altarul ei. Mi-a placut enorm cum imi zambeau oamenii, indulgenta din privirea lor cand ma vedeau incurcata in prag. Recunostinta din ochii lor cand ma descaltam singura si nu asteptam sa imi faca semne sa las incaltamintea afara. Bunatatea si seninatatea din ochii calugarilor pe care i-am surprins tinand slujba (singuri) la etajul 2. A fost o experienta incantatoare...















Senzational de frumos lucrat gongul si clopotul lui.



Aici imi pare rau ca nu pot atasa si mirosul...



Gongul se bate de 3 ori. Am avut ocazia in alta parte sa o fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: