luni, 21 noiembrie 2011

Etapa numarul 28 - Cadoul ASUS

Craciunul… timp de povesti , timp pentru familie si prieteni. Ne reunim cu toti cei dragi dupa un an, iar atunci avem atat de multe de povestit… Este intr-un fel si o perioada de bilant, atat la nivel personal, cat si in comunitatea din care facem parte. Craciunul mai este si un timp al cadourilor, al colindelor si cozonacilor, al mirosului de brad, al bulgarilor de zapada si evident timpul lui Mos Craciun :). Oare cum reuseste Mos Craciun sa indeplineasca cu atata precizie dorintele atator copii (mici si mari deopotriva)? Cu siguranta are nevoie de ajutor si de ucenici priceputi care sa asculte pe la porti de suflete si sa descopere cate o dorinta inca nerostita.

Cam asa ma simt si eu acum, un mic ucenic pentru Mos Craciun, caci am reusit sa aflu cam ce si-ar dori prietenul meu. Cumva va trebui sa ii soptesc Mosului, astfel incat acesta sa il dea in lucru la Atelierul de Productie la timp, astfel incat pachetelul sa ajunga sub brad, exact la momentul desfacerii cadourilor. Am sa il rog insa pe Mos sa imi trimita mie cadoul cu cateva momentele inainte de livrare, pentru a-l umple cu o serie de noi minunatii. Pentru ca atunci cand prietenul meu va deschide Tableta Eee Pad Transformer de la Asus, pe ea sa regasesca si fotografiile de la excursia la schi din Austria de acum 2 saptamani, fotografii pe pe care el considera ca le-a pierdut.

Bine, oricum o surpriza va mai avea. El isi doreste doar o tableta (ca orice copil mare), insa eu m-am gandit sa ii spun Mosului de Asus Transformer, gandindu-ma si la momentele in care copilul adorme si ramane o persoana activa in zona de business, asa ca tableta lui transformata in notebook sa continue sa ii fie de folos cu si mai mare succes. In plus este usor si elegant, stilat si cu o textura excelenta care ofera o senzatie tactila buna. Adica, la munca sau cu prietenii, Transformer ii va oferi o nota de eleganta si rafinament tehnologic. Este un gadget perfect. Si Mosul mi-a dat dreptate atunci cand i-am povestit, asa ca a trimis la atelierul de productie comanda asa cum i-am sugerat eu…



Articol scris pentru concursul SuperBlog2011
Reguli proba: http://pcnews.ro/2011/11/20/superblog-2011-etapa-nr-28/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: