sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Etapa numarul 26 - Cadoul de Craciun IDEAL

Craciunul este o perioada cu adevarat magica a anului. Ne pregatim cu destul de mult timp inainte pentru a-l sarbatori asa cum se cuvine, cu caldura si miros de brad si cozonac, cu vizite la cei dragi noua si cu toti prietenii impreuna. Ne agitam inainte pentru a fii multumiti cu alegerile noastre si a-I bucura cu adevarat pe cei care conteaza din vietile noastre. Iar noaptea Craciunului ne linistim si ne bucuram alaturi de cei dragi cand desfacem cadourile frumos impaturite de sub brad. Un moment cu adevarat desavarsit.

Sunt asa de multe Cadouri de Craciun pe care vreau sa le fac: familiei, prietenilor dar si la munca clientilor. Am studiat online sute de posibilitati si mi se invart in minte acum atatea variante, incat nici nu stiu la ce anume sa ma opresc. Totusi, cel mai plin de mesaj, de caldura si de dragoste, cel pentru care mi-am stors cu adevarat imaginatia este acela conceput pentru una dintre cele mai dragi persoane din viata mea.

Am sa va povestesc astazi despre cadoul de Craciun pe care m-am gandit sa il fac prietenului meu in acest an. Am stat multa vreme si m-am gandit ce ar putea sa atinga o coarda sensibila la el si am ajuns la concluzia ca ar trebui sa fie un cadou simbolic, un cadou care sa ii reaminteasca de modul extraordinar in care ne-am cunoscut. Cu o prima idee formata, am inceput sa caut pe internet, si mi-a placut un set de birou de la Borealy. Un set de birou cu elemente simbolice legate de calatoriile cu iahtul prin zonele paradisiace ale acestei lumi. Mi s-a parut cu adevarat potrivit pentru ca noi ne-am cunoscut la scufundari, intr-un grup format absolut intamplator de o agentie de turism din Germania. Imi doaream foarte mult sa ma scufund intr-o anumite zona, si cum niciunul dintre amici mei nu imi impartaseau dorinta, am ales o excursie oferita de o agentie de turism renumita din Germania, cu riscul de a nu cunoate pe nimeni. In prima zi am discutat amabili in limba engleza despre scufundari si cele mai bune locatii din acea insula, pentru ca abia a doua zi sa punem intrebari legate de unde venim si ce facem J, deh, asa sunt scafandrii, mai intai interesati de “diving site” si apoi de restul.
Apoi m-am gandit sa adaug o sampanie fina, pentru a simti cu adevarat sarbatoarea Craciunului impreuna (a primului Craciun impreuna), asa ca pe langa setul de birou m-am gandit sa adaug si o sampanie MUMM cu frapiera. Imi mai lipseau doar 2 pahare de sampanie, pe care le-am gasit tot online si am simtit ca am adaugat aici cam tot ce ai fi fost necesar.
Dupa care m-am gandit cum anume sa le impachetez, aveam obiecte delicate si fine, dar parca mai doream si putin amuzament pe langa. Suntem amandoi oameni plin de voiosie si hazlii, asa ca le-am impachetat intr-o cutie tare de carton, care sa protejeze obiectele fragile, apoi le-am introdus intr-o geanta specifica de scufundari, pentru a crea o asteptare cu totul diferita. Am creat astfel o aparenta care sa duca cu gandul la un obiect pentru scufundari ca si Cadou de Craciun, tocmai pentru a spori ulterior uimirea, surpriza si atmosfera pe care o concepusem pentru adevaratul Cadou de Craciun.
Pentru ca inauntru, aveam un cadou elegant si personalizat, simbolic, un obiect de calitate pe care stiu ca l-ar fi tinut pe birou pentru a-i oferi un motiv sa zambeasca in fiecare dimineata, aveam sampania fina, un element care sa fie impartasit in seara de Craciun, pentru ca dincolo de orice Craciunul este timpul generozitatii, al apropierii, al familiei si al dragostei…

Articol scris pentru concursul SuperBlog2011
Reguli proba: http://pcnews.ro/2011/11/18/superblog-2011-etapa-nr-26/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: