sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Etapa numarul 18 - Platforma Llano

Anul acesta una din achizitiile importante a generat un mic razboi la noi in casa. Eu imi doream un PC care sa imi ofere viteza la navigarea pe net si calitate HD pentru filme, iar prietenul meu inclina pentru o configuratie dedicata jocurilor. Pe de alta parte, ne doream sa schimbam putin si modul de aranjare in mica noastra camaruta, asa ca « achizitia » se cam transforma in punctul central, un fel de all-in-one pachet multimedia.
Dupa lupte seculare care au durat cateva saptamani, am reusit sa realizam un compromis. Cred ca balanta este inclinata in favoarea lui, insa pe mine m-a pacalit cu design-ul. M-am indragostit de Acer AZ3, PC-ul cu un ecran de 21 inch si interfata multitouch. Configurat in jurul noii platforme AMD Llano cu procesor dual core AMD A4-3400, tactat la o frecventa de 2.7 GHz si prevazut cu interfata grafica integrata, din seria Radeon HD 6410D, achizita noastra a reusit sa ne multumeasca pe amandoi.
In primul rand arata si se comporta un TV modern, fiind sprijinit pe un suport ajustabil. Special pentru mine facut parca, lista accesoriilor include un modul card reader şi unitate CD/DVD. Deci, nevoile mele legate de vizionarea filmelor HD si inlocuirea TV-ului vechi, erau pe deplin satisfacute. Apoi vine echipat cu webcam de 1.3 MP si microfon integrat, asadar puteam orcand sa intram pe skype in conferinta cu amicii nostri de joc pentru a pune la cale strategiile viitoare. Nu de alta, insa amandoi jucam jocuri de strategie in retea.

Pentru conectarea diverselor periferice avem la dispozitie doi conectori USB 3.0 pozitionati in lateral şi inca doi conectori USB 2.0 accesibili in partea din spate. Iar pentru multumirea si comoditatea noastra Acer AZ3 model care abia ulterior cand m-am documentat am aflat ca este dedicat pentru multimedia şi mediul business, a asezonat in concordanta cu designul configuratiei un set de tastatura şi mouse wireless.
Per ansamblu “achizitia” ne-a ajutat sa scapam de electronicele vechi, de fire multe si a adus bucuria tehnologiei de ultima generatie, cu design simplu cu linii elegante. A adus si noi dispute in familie, dispute aprige pentru timpul de utilizare individual versus cel petrecut impreuna. Am ajuns ca in acea reclama de pe TV cu tanti care fuge pe scara sa prinda prima cutia cu cereale. Cam asa se intampla si la noi, ne cam batem pentru cine ajunge primul fie sa se joace : Need for Speed Hot Pursut, Dirt 3 sau Lost Planet, fie pentru a naviga pe net sau la descarcat si vizualizat filme. Viteza, calitatea HD, economia de energie si mai ales capacitatea de multi-tasking ne-au cucerit pe deplin. A devenit copilul nostru sau cel de-al treilea membru al familiei…

Articol scris pentru concursul SuperBlog2011

Reguli articol: http://pcnews.ro/2011/11/05/superblog-2011-etapa-nr-18/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: