luni, 17 octombrie 2011

Etapa numarul 8: Toyota Yaris Noua Generatie

Proba de astazi pare la prima vedere sa avantajeze blogarii de sex masculin… asa incepe descrierea celei de-a opta probe… si totusi in prezentarea de pe site-ul oficial gasim o masina de un rosu superb, micuta si usor de manevrat, adica cam tot ceea ce isi dorestre o femeie care trebuie sa se strecoare in traficul infernal din Bucuresti. Chiar mi se pare o masina 99% dedicata femeilor, femeilor moderne, capabile sa aprecieze si sa foloseasca tehnologia cu care vine echipata Toyota Yaris Noua Generatie .

Haideti sa luam ca exemplu o doamna al carui job este in zona de vanzari: are multe drumuri de facut, isi petrece ore bune in masina in fiecare zi. Toyota Yaris Noua Generatie ii ofera: conectarea la telefonul mobil, trimiterea de sms-uri, navigatie si cautarea punctelor de interes. Stiti cum sunt femeile: nu se sfiesc niciodata sa se opreasca oriunde si sa intrebe directia, cu ajutorul acestei masini nu mai este necesar. O sa spuneti ca sunt malitioasa si orice persoana ar putea folosi un GPS. Evident! Dar aici vorbim de placerea si calitatea timpului petrecuta in Toyota Yaris Noua Generatie: una este sa scoti GPS-ul, sa intinzi firul, sa plasezi ventuza pe parbriz, sa astepti semnalul sa folosesti creionul special, si alta este sa atingi butoanele fine si delicate ale sistemului multimedia Toyota Touch & Go.

Si pentru ca suntem la capitolul delicatete si ergonomie, dati-mi voie sa adaug o preferinta personala: imi place ca materialul din care este confectionat bordul sa fie foarte fin, delicat, un material in care s-a investit atentie, chiar daca vorbim de o masina din clasa B si nu de una din clasa lux. Atentia la detalii, chiar si marunte fac diferenta si induc senzatia de ergonomie, calitate si bun gust. Consola simpla dar multi-functionala, fara elemente cromate de prost gust, este gandita ergonomic, comenzile sunt usor de accesat si intuitive, iar toate aceste elemente combinate fac, dupa parerea mea, din Toyota Yaris Noua Generatie o masina care isi serveste cu adevarat “stapanul”. Fie ca interactionezi cu prietenii sau partenerii de afaceri, asculti muzica, cauti obiective sau pur si simplu conduci, aceasta masina este gandita sa ofere un plus de placere.

Daca mai adaugam si rasfatul trapei foarte largi putem zambi la soare sau, putem armoniza o muzica clasica in timp de furtuna, cand fulgerele sunt mai mult decat spectaculoase. Cam la fel ca si Toyota Yaris Noua Generatie! Sincer, mi-a facut o mare placere sa scriu despre aceasta masina. Am inchis ochii si m-am gandit la ea in 3 usi, pentru ca asa, ar fi tare aproape de prima mea masina, prima iubire automobilistica din viata mea: rosie, micuta, agila, aproape sport, cu eleron senzual pe luneta. Un magnet la fiecare semafor… E adevarat ca masinuta mea nu avea: camera video pentru marsarier, VSC sau sistem multimedia cu ecran tactil, dar experienta in sine era similara si o recomand oricui. O data in viata merita sa detii o masina mica, rosie si agila.


(Prima mea masina - foto 2004)

Ah, si ca sa inchei cu o recomandare care cred eu ca ar vinde si mai mult (atentie idee originala de marketing), as atenta la slabiciunile de primavara ale femeilor, si as lansa o editie limitata rosie cu puncte negre: o gargarita stilizata si moderna, un rasfat pentru femeile care 80% din timpul lor trebuie sa fie dure in negocieri, puternice la munca, rezistente la stress (sa mai citez din cerintele posturilor din majoritatea companiilor mari?!?)… si care si-ar permite in putinul timp liber ramas sa se alinte, sau sa se lase alintate de o masina haioasa si originala, asa ca niste veritabile gargarite!



Articol scris pentru concursul SuperBlog2011

Reguli articol: http://pcnews.ro/2011/10/16/superblog-2011-etapa-nr-8/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: