joi, 13 octombrie 2011

Etapa numarul 7: Calatorie in Viitor

Am 30 de ani de cand ma ocup de cadouri pentru clienti, si cu toate ca mereu am avut senzatia ca este dificil sa alegi pentru altii, am avut succes cu fiecare alegere in parte. Zambesc... Iar sunt in situatia de a darui foarte multe cadouri de Craciun. In sufletul meu am ramas traditionalista, cu toate ca sunt atat de multe tentatii in anul 2031… atatea gadget-uri, atatea mici minuni tehnologice, jucarii pentru oameni mari, de fapt jucarii pentru mai toate varstele.

Si totusi, dupa atatia ani de tehnologie imbratisata si asumata, anul acesta de Craciun vreau pentru doamne de peste 40 de ani sa cumpar… banal dar la moda indiferent de secol: bijuterii. Si cat de distractiv va fi sa aleg acum. Magazinul online de Cadouri Borealy tocmai a lansat un fel de cabina de proba pentru bijuterii. Cu un simplu click introduc din contactele mele de pe laptop pozele clientelor mele din avataruri, aleg categoriile de bijuterii care ma intereseaza si numarul de sugestii si iata cum am o armata de cliente in fata mea, pe care le probez, in direct cu tot felul de bijuterii. Cum toate imaginile sunt de o calitate exceptionala, parca le-as “echipa” cu piesele alese cu mana mea. Asa ca este cu adevarat amuzant. In acest mod sunt sigura ca fiecare alegere inseamna un succes total: nuantele pietrelor se potrivesc perfect cu tonul pielii, cu tunsoarea sau culoarea parului. Iar la final, dupa ce m-am hotarat asupra fiecarei piese in parte, un alt click permite magazinului online sa stie adresa de livrare, limba in care sa i se adreseze in mesajul de felicitare si evident din partea cui vin.

Cat de mult munceam acum 20 de ani in perioada sarbatorilor pentru a personaliza cadourile… cat de simplu este acum! Alergam prin magazinele traditionale pentru lucruri deosebite, acum au disparut cu totul, iti faci cumparaturile exclusiv in online.

Pentru cei mai tineri insa, sunt convinsa ca bijuteriile nu ar starni o emotie similara, imi trebuie ceva diferit. Cred ca pentru ei, sectiunea de vouchere de pe site-ul de Cadouri Borealy este realmente ceea ce imi trebuie. Am adunat in timp tot soiul de informatii si detalii despre clientii mei, asa ca stiu ca unora le-ar placea sa stea o noapte in hotelul subacvatic, altii ar fi incantati de zepelinul proaspat lansat sau de inchirierea costumului de skydiving. Voucher-ele sunt solutii elegante si au avantajul de a nu stresa cu o data prestabilita, ii ofera posibilitatea sa aleaga.

Ah, si mai am o ultima categorie de clienti, cei mai sensibili si mai deosebiti. O categorie pentru care segmentarea pe varsta sau pe sexe nu este utila: sunt iubitorii de frumos. Pentru ei, spre bucuria mea exista tot in magazinul online de Cadouri Borealy sectiunea de arta. Fie ca alegi panze din stocul deja existent, fie ca vorbesti cu pictorul sau artistul favorit, poti personaliza un cadou pana in cele mai mici amanunte. De la tablouri colorate, la lucrari pastel, la sculpturi si pana la vouchere pentru lansarea si tiparirea unor mici manuscrise sau carti de poezie, gustul si respectul romanilor pentru arta si frumos revenise in forta in ultimii 20 de ani…


Articol scris pentru concursul SuperBlog2011

Reguli articol: http://pcnews.ro/2011/10/13/superblog-2011-etapa-nr-7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: