luni, 10 octombrie 2011

Etapa numarul 5: Calculatorul viitorului

Un articol cu si despre fantezie si tehnologie. Mai ales pentru un om non-tehnic cum sunt eu, initial mi s-a parut o proba dificila. Dar acum cateva secunde mi-a trecut o idee nastrusnica prin cap: ce-ar fi ca atunci cand sta in stand-by monitorul sa se transforme in oglinda. Jumatate se vede si acum, insa departe de a reda o imagine clara si frumos colorata, doar niste umbre.

Ah, si pentru ca lumea noastra de acum este prea grabita, nervoasa si plina de tot felul de intolerante, ar putea ca macar computerul tau sa-ti adreseze cate un “stroke” pozitiv (cum auzisem acum cateva zile intr-un training), nu de fiecare data, ci aleator astfel incat sa te poata surprinde placut si sa iti smulga cate un zambet. Ce draguta si personala ar putea deveni relatia cu un calculator!

Si pentru ca tot ma plangeam acum o vreme ca nu exista tehnologia necesara, mi-ar placea tare mult ca acest calculator al viitorului sa preia imaginile inregistrate in mintea mea si sa le redea in format HD (sau poate chiar tridimensional?!?), cu tot cu sunetele ascunse in sinapse, emotiile traite si poate chiar sa induca senzatia aromelor si mirosurilor din momentul inregistrarii amintirii. Ce deliciu tehnologic.

- Ce adormita esti draga prietena. Cred ca este mai bine sa deschid ferestrele!

Buimacita privesc in jur si-mi dau seama ca am adormit pe canapea. Vocea este evident a calculatorului meu. Am visat din trecut. Ce ciudat. Imi vine sa rad. Normal ca imi vorbeste calculatorul meu, normal ca stie sa relationeze cu toata casa mea ecologica si inteligenta. A calculat nivelul oxigenului din camera si stie ca trebuie sa aeriseasca. Zambesc si clipesc de doua ori rapid si calculatorul meu stie ca asta inseamna dublu click, ca am selectat deja cu privirea muzica preferata si incepe sa o redea. Apoi consola virtuala se schimba in oglinda, odata cu intregul aspect al camerei de zi. Oare cum puteau trai oamenii inainte fara toate aceste inovatii tehnologice? Erau atatea fire, butoane, carcase mari si inestetice, acum sunt toate istorie...


Articol scris pentru concursul SuperBlog2011

Reguli articol: http://pcnews.ro/2011/10/09/superblog-2011-etapa-nr-5/

2 comentarii:

  1. ce surpriza! 97 de puncte, chiar nu ma asteptam... m-a aruncat in fruntea clasamentului intermediar!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap, frumos articol si mai ales buna ideea :)

    RăspundețiȘtergere

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: