miercuri, 5 octombrie 2011

Etapa numarul 2: American Tourister

Mi se pare incredibil cum se potrivesc lucrurile daca le lasi sa curga in ordinea lor fireasca. La fel este si cea de-a doua proba propusa la concursul SuperBlog 2011 de catre Sponsorul: real,- Hypermarket Romania, proba dedicata aniversarii celor 5 ani de prezenta pe piata din Romania. Campania American Tourister este dedicata aniversarii si se desfasoara in luna Octombrie in magazinele Real.

Vorbeam de timing si de cat de potrivit mi se pare subiectul. Ieri am revenit dupa 4 zile petrecute la Barcelona. Soare, mare, istorie, arta, plimbari, atmosfera, viata de noapte si forfota pe Rambla pana in zori. Un oras care aproape ca nu doarme niciodata. Cat timp am carat trolerul meu pe acolo a ramas curat ca in prima zi, intretinut frumos desi nu mai era nou, indiferent de distantele parcurse si de greselile facute la schimbul de metrouri, soldat cu multe scari si lungi pasaje de transfer de la o linie la alta.

A venit inevitabil si ultima zi, cea cu cozi nesfarsite la check-in, aglomeratie in aeroport, bagaj de cala si in mod cert violenta, zguduieli si indiferenta pentru bietul meu troler. Era destul de incarcat, undeva la 20-21 kg, nici foarte mult, nici putin. Si se pare ca pentru el a cam fost ultimul drum. Pe aeroportul Baneasa l-am primit cu butonul de la maner sfarmat si m-am trezit in imposibilitatea de a-l mai folosi in mod normal, tras pe rotitele lui. Era un troler cu 2 rotite, nu cu 4, asadar fara manerul ridicat nu mai foloseste la nimic. Am incercat sa il schimb, sau sa repar butonul insa orice incercare a fost in zadar. Este inutilizabil.

Ok, pana aici probabil nimic nou, dar pentru mine, iata ca exista si un timing nepotrivit, pentru ca in mai putin de 1 luna, imi voi face bagajele pentru o calatorie lunga, cu 3 tari de vizitat prin Asia; cu noi provocari si un bagaj care ar trebui sa mearga bine si la hotelurile din capitalele aglomerate, dar si in bungalourile din jungla, si pe barci catre insule. Planuiam sa folosesc un troler care sa atraga foarte putin atentia si pentru care in caz de deteriorare sa nu plang. Adica trolerul meu era perfect. Nici prea mare, nici prea mic, atat cat sa poata duce un costum de scufundare si cateva tricouri…

Acum deja ma vad in situatia de a cauta un bagaj nou. Si multe intrebari legate de el incep sa imi apara: sa fie unul scump si de calitate superioara? Sa fie colorat sa il recunosc usor pe banda de bagaje? Dar oare nu o sa devinta tinta? Sa aleg material textil sau plastic pentru exterior? Aleg 2 rotite sau 4? (am vazut persoane micute carand asa de usor trolere uriase cu 4 roti…

Stiu doar ca am nevoie sa reziste la uzura, la violentele la care este supus la incarcare si descarcare bagaje. Stiu ca imi place culoarea rosie, chiar daca nu e practica si ca mai am nevoie de compartimente destepte in interior in care sa pot pastra hartii si documente intacte. Si cred ca mai vreau rotite mai mari si mai bune decat cele de la trolerul meu vechi, rotite de cauciuc nu de plastic, ca sa nu mai sune deplasarea de la metrou pe gresia striata ca si trenul in sine… Ah, si nu in ultimul rand as vrea sa fie echipat cu un butonas care sa nu se mai sparga si sa blocheze manerul! De asemenea mi-ar mai placea un lacatel finut inclus in pachet, ca un simbol al securitatii bagajului meu.

Inca nu mi-am raspuns la toate intrebarile, vor urma drumuri prin magazine. Ca o femeie veritabila, sunt convinsa ca in ciuda oricaror argumente bine gandite si considerate, o marja de eroare tot va exista. Oricand imi poate face cu ochiul un troler la care nici nu m-as fi gandit. real,- Hypermarket si oferta din luna octombrie, este o invitatie in plus pentru mine. Detaliile despre produse de pe linkul http://www.real-hypermarket.ro/american-tourister/ parca nu imi sunt suficiente, si sigur voi avea nevoie de cateva momente in care sa merg acolo si sa incerc sa simt produsele.

Dincolo de considerentele de ordin functional sau estetic, perceput ca un protector al bunurilor personale, pentru o femeie, trolerul face obiectul unei achizitii sentimentale…

Articol scris pentru concursul SuperBlog2011

Reguli articol: http://pcnews.ro/2011/10/03/superblog-2011-etapa-nr-2/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: