marți, 25 octombrie 2011

Etapa numarul 13 - NH Hotels: Wake up to a better world

NH Hotels este hotelul la care am ales anul acesta sa mut sedintele operationale si de management ale companiei la care lucrez. Am cautat o vreme pana sa gasesc un hotel potrivit nevoilor noastre. Atunci cand am fost sa vad cu ochii mei, pentru ca am invatat ca multe fotografii pot sa cosmetizeze realitatea, am cautat sa observ acele mici detalii, aparent nesemnificative, care insumate insa, dau masura rafinamentului, a elegantei si a bunului gust.

M-am uitat pentru prima data la receptie si in ochii persoanei care m-a intampinat. Imi plac oamenii care pot sa sustina privirea mea si care reusesc sa « zambeasca cu ochii » sa gasesti in ei acea limpezime a sinceritatii si a placerii de a servi un client cu adevarat. M-am uitat la podea si am cautat urme de murdarie (pentru ca era inca iarna, si cu usurinta ar fi putut intra in hotel amestecul de zapada si noroi caracteristic Bucurestiului).
Am cerut dupa aceea sa vad salile de sedinte. Un amestesc de simplitate spartana, functionalitate si rafinament. Linii simple si clare, pereti captusiti cu panori de lemn de culoare inchisa, undeva intre mahon si negru, carnetele din hartie reciclata marca Eco-meetings, la fel si hartia pentru flipchart, pixuri din plastic ecologic, biodegradabile intr-o perioada de timp de mult mai scurta. O preocupare subtila pentru consum responsabil.
Cu delicatete m-am scuzat pentru un moment personal. Aceeasi preocupare pentru protejarea mediului: sisteme de iluminat cu senzori de miscare, cosmetice cu ambalaje oxo-biodegradabile, dispozitive care asigura un consum responsabil de apa ah si da, pentru bucuria ochiului statuete prelungi de lemn negru, un decor fin, minimalist, in aceeasi linie sobra dar eleganta. Un detaliu, dar un detaliu excelent.
Am zambit. In drumul meu spre lobby unde ma astepta nerabdator consultantul de vanzari al hotelului, am gasit pe o masuta o brosura care mi-a atras atentia prin motto-ul ei: “Wake up to a better world”. Mi-am ingaduit un moment de liniste la mezanin, unde m-am afundat intr-un fotoliu pufos si am rasfoit cele cateva pagini. Nu mi s-a parut nimic exagerat in conceptele sustinute de NH Hotels: energie pozitiva, zambete din belsug, deschidere si bun simt, intr-un cuvant sustenabilitate. Tocmai testasem cateva dintre ele in numai cateva minute.

Puteam sa merg linistita la birou si sa propun locatia pentru cele mai importante intalniri ale companiei pentru care ma trezesc in fiecare dimineata, directorului meu general si mai ales, clientilor nostri.


Articol scris pentru concursul SuperBlog2011

Reguli articol: http://pcnews.ro/2011/10/24/superblog-2011-etapa-nr-13/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: