sâmbătă, 29 octombrie 2011

Acvariul din Barcelona - 2011

Ce mi-a placut anul acesta cand am revazut acvariul din Barcelona. Dincolo de faptul ca are nevoie urgenta de curatare (cam in toate tank-urile), am stiut sa urmaresc alte specii decat cele care iti fura ochii la inceput. Enjoy:







Nu gasiti adorabila expresia?





Un Lionfish suparat


Mi s-au parut exagerat de grasi rechinii.




Moon Fish sau Mola Mola
Si mai departe incepe capitolul pestilor de apa dulce

Discus




Si seria de meduze, ratacite la final:

4 comentarii:

  1. nu exista suficiente cuvinte:minunat,superb si extem de frumos!felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc. pacat ca nu erau mai curate, ar fi iesit fotografii mai bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt curioasă, Silvia... Pentru că și eu practic fotografia (btw, te-am găsit la Superblog), ce cameră folosești?

    P.S. Faine de tot fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nikon D3000 pentru afara si Canon A 650 IS cu carcasa dedicata pentru underwater.

    multumiri :)

    RăspundețiȘtergere

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: