joi, 1 iulie 2010

Plimbare prin Cuenca, Ecuador (full name: Santa Ana de los cuatro rios de Cuenca)

Iglesia de San Francisco - UNESCO World Heritage
Cladiri care mi-au placut

Cladiri care mi-au placut
Las Conceptas Monestary
Cladiri care mi-au placut
Iglesia de Santo Domingo, Cuenca, Ecuador
Iglesia de Santo Domingo, Cuenca, Ecuador
Iglesia de San Francisco
Catedral Vieja, Luis Cordero, Cuenca, Ecuador
Iglesia de San Francisco
Iglesia de San Francisco
Iglesia de San Francisco
Cladiri care mi-au placut
Cladiri care mi-au placut
Iglesia de Santo Domingo, Cuenca, Ecuador

Cladiri care mi-au placut
Iglesia de Santo Domingo, Cuenca, Ecuador
Cladiri care mi-au placut
Cladiri care mi-au placut
Del Convento de La Asuncion
Del Convento de La Asuncion
Del Convento de La Asuncion
Biserica de langa hostelul nostru
Interiorul - Biserica de langa hostelul nostru
Del Convento de La Asuncion, Mariscal Sucre
Interiorul catedralei Del Convento de La Asuncion
Interiorul catedralei Del Convento de La Asuncion
Noaptea in Mariscal Sucre, Del Convento de La Asuncion
Del Convento de La Asuncion
Interiorul catedralei Del Convento de La Asuncion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: