marți, 27 noiembrie 2012

Cuyabeno Reserve - in jungla

Se lasa noaptea peste padurea inundata
Squirrel monkey
Squirrel monkey
Squirrel monkey
Apusurile de pe lac sunt absolut incredibile
A treia seara...
Vegetatie luxurianta
O mare furnica
Si o omida
Se prefacea crenguta
Sedinta omizilor
Plante parazite
Padurea inundata
Padurea inundata
Cei de acasa nu ma vor mai impresiona...


Unul dintre cei mai mari copaci din zona
Boa constrictor

Statea destul de comod :)
Culori
Al doilea apus

Seara pe lac
Admirand norii si reflexiile
Portocaliu

Banaaaane
Caiman
Caiman
Caiman
Ciuperca
De ziua mea :)
De ziua mea :)
De ziua mea :)
De ziua mea :)
De ziua mea :)


Prin mlastini (aici mare pacat ca nu avem sunet - erau multe maimute urlatoare)


In seara aceasta am avut de facut cea mai dificila selectie. Povestea junglei, a padurii inundate si a mlastinilor, cred ca se scrie mai simplu in imagini decat in cuvinte. Singurul lucru care se pierde inevitabil este "nebunia" sonora: freamatul vietii si al mortii...

4 comentarii:

  1. Sunt atat de superbe pozele! Multumim ca le-ai impartasit cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  2. nebunie ce-ai facut tu aici :) bravo!

    RăspundețiȘtergere
  3. superb. apusul e incredibil.
    merci tare :)

    RăspundețiȘtergere

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: