luni, 23 noiembrie 2009

Pestera Isverna

Picatura. In drumul spre locul de scufundare, nu am rezistat sa nu fac cateva fotografii.

Culori

Delicatete

Scurgerea din Sifonul Verde

Apa cristalina si picaturi

Prima echipa a intrat in Sifonul Verde

Iar noi ne bucuram de culorile pe care le deseneaza cu lanternele (pacat de mizeria aceea de teava)

Formatiunile de pe galeria care uneste Sifonul Galben de Sifonul Negru. Mihai si Victor sunt la locul in care trebuie sa puna labele pentru a trece de Sifonul Galben (in drumul catre exterior)

Asa arata un om fericit: Victor. Dupa 41m. in Sifonul Negru.

Draperie delicata pe galeria care uneste Sifonul Galben de Sifonul Negru.

Detalii pe aceeasi galerie

Singura fotografie care mi-a iesit sub apa, in rest, deoarece a fost foarte tulbure, fotografiile nu au iesit. Totusi, ultima, ne poate sugera cat de multe depuneri erau pe peretii sifonului, chiar si pe tavan. Se pare ca Isverna nu mai este la fel de limpede ca in anii precedenti... iar asta ar trebui sa ne dea de gandit. Mihai spunea ca asa este mai mereu in ultimii 2 ani. Se pare ca deasupra dealului, natura este in suferinta din cauza oamenilor. Si asta se vede.

8 comentarii:

  1. am adunat ceva febra musculara, niste mici vanatai, insa si muuulta bucurie

    RăspundețiȘtergere
  2. Super culori!
    Super poze!
    Inca un argument pentru tara aceasta frumoasa pe care o avem!

    F

    p.s.Si Raducu? Nu apare in poze?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana la urma ai facut-o si p'asta!
    Bravo fata!

    RăspundețiȘtergere
  4. CELE MAI FRUMOASE FOTOGRAFII

    RăspundețiȘtergere
  5. Fantastic.... e o lume ireal de frumoasa. Si eu am fost la Isverna, tot in 2009, dar, din pacate, numai afara. Oricum,nu imi venea sa-mi cred ochilor, cata splendoare. Am si eu cateva poze de vis de acolo. Oricum, felicitari pentru toate imaginile, le vad acum, cu cea mai mare placere! Lumea asta este foarte frumoasa, dar din pacate, oamenii sunt cum sunt... Iata adresa la care am postat un filmulet in care sunt si cateva asemenea imagini :)http://www.youtube.com/user/adytuvl2010

    RăspundețiȘtergere
  6. Am fost la Pestera Isverna ieri , 09.04.2011,acum accesul este interzis.Am pus intrebari ,dar nu am primit raspunsuri clare,..Satenii spun ca s-ar fi gasit ceva ciudat in pestera,si pana nu va fi cercetat amanuntit accesul va fi interzis in continuare.Sti ceva despre asta?

    RăspundețiȘtergere

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: