sâmbătă, 6 iunie 2009

Schi in Les 3 Vallees

Scufundarile nu sunt singura mea placere. Adevarul este ca imi place sa fiu cat mai mult timp in natura, imi plac multii si marile si tot ce este frumos pe lumea aceasta. In ianuarie-februarie am avut bucuria sa schiez in zona Les 3 Vallee, cel mai mare domeniu schiabil din lume. Pe cele 3 vai sunt 600 de km de partii, 250 de "lifturi" (telegabine, telegondole, telescaune, teleschiuri, etc.), incalculabile suprafetele de schi in afara pistelor. Am avut parte si de o vreme incredibil de frumoasa, asa ca m-am gandit sa impartasesc cu toata lumea din frumusetile pe care am apucat sa le vad:

Zona Saint Martin de Belleville

Vedere de la Saulire

Zona Saint Martin du Belleville



Cabana noastra din Les Menuires


Zona Saint Martin de Belleville

Mont de la Chambre



Roc Merlet

Spre Courchevel

Valea Aguille du Fruit

Terasa de mai sus de Courchevel 1850 m. Mult prea frumos :)

Idem

Saulire 2738m. cu posibilitatea de a cobora catre Meribel si Courchevel

Mont du Borgne

Partiile de sus de la Saint Martin de Belleville

Mont de la Chambre

Saint Martin

zoom maxim, nu stiu ce munte este

Val d'Isere - la cupa mondiala de schi 2009

Traseul de coborare baieti de la Val d'Isere 2009

Aksel Lund Svindal, favoritul meu... la calificarile de la coborare

Aksel Lund Svindal - Val d'Isere 2009

La Croix des Verdons

Les Menuires

Furtuna care incepeea la finalul ultimei zile de schi... ce noroc!

Un comentariu:

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: