miercuri, 12 decembrie 2007

Alpinismul din trecut

Acum cateva zile m-a anuntat geocities ca site-ul meu vechi pe care postasem schitele de trasee de alpinism din Costila, va disparea incepand cu luna octombrie 2009. M-am tot gandit ce sa fac cu ele, si pana la urma m-am hotarat sa pun posturi cu date mai vechi, care sa le aseze la urma blogului, dar care, totusi sa le mentina pe net. Schitele ies foarte bine la imprimanta, chiar daca nu arata exceptional pe monitor. au fost gandite sa fie printate, pentru ca omul sa le poata lua in trasee. mai exista si niste explicatii pentru fiecare lungime de coarda, pe care am sa le las asa cum le-am scris acum multi ani, pentru a fi sigura ca, odata cu trecerea timpului, s-au mai estompat ca detalii.

5 comentarii:

  1. Mereu mi s-a parut foarte simpatic stilul tau de a relata dificultatile intalnite pe traseu prin diminutive (fisurica, surplombita , branita)
    Alin

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Silviule, sunt Flavius. Văd că te dai la fund, nu prea-ţi mai place înălţimea. Am o întrebare: mai ai pioleţii aceia Simond Piranha, de pe vremea când mergeam noi la baraq? M-ar interesa, cel puţin unul. Eventual, dă-mi un e-mail, ceva, să discutăm mai direct.
    Le pa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt la Gurita :) el a fost primul care i-a cerut

      Ștergere
  3. I-am dat lui Gurita parca. Mai am doar perechea de plastici.

    RăspundețiȘtergere

MY shutterstock

My latest images for sale at Shutterstock:

My most popular images for sale at Shutterstock: